Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI
V ePartner-ju želimo obiskovalcem ponuditi blago in storitve pod najugodnejšimi pogoji. Pri tem zagotavljamo hitro in zanesljivo dostavo. Posebno skrb posvečamo razvoju okolja, ki omogoča enostavno nakupovanje, informiranju kupcev ter spoštovanju zasebnosti in varnosti naših obiskovalcev ter uporabnikov.
Partner d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko ePartner-ja urejata s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve ePartner-ja ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
UPRAVLJALEC
Partner d.o.o. Metlika
Cesta bratstva in enotnosti 57, 8330 Metlika, Slovenija
Matična številka: 5533015000
ID za DDV: SI79151655
TRR: 02430-0010909540 NLB d.d.
TRR: 04000-0279083491 OTP Banka d.d.
Partner d.o.o. Metlika je vpisan v register Okrožnega sodišča v Novem mestu pod številko vložka 1/01939/00, SRG 878/91. Osnovni kapital 199.833,16 €.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje, uporaba ter varstvo osebnih podatkov predstavljajo neločljiv del Splošnih pogojev našega poslovanja in jih je mogoče v celoti tolmačiti le v povezavi z njimi. Priporočamo, da si preberete več o Varstvo osebnih podatkov.
Vašo elektronsko pošto bomo uporabili najmanj za posredovanje e-pošte v zvezi z oddanimi naročilo.
V kolikor se prijavite na prejemanje novic, bomo e-naslov uporabili tudi za pošiljanje novic.
Od novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na ODJAVI v nogi novice.
NAROČANJE
Partner d.o.o. preko e-Partner-ja sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v obdelavi. Po prejemu obvestila, da je naročilo v obdelavi preklic naročila ni možen.
Vse slike artiklov v ePartnerju so simbolične.
Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.
Do nakupa v ePartner-ju pridete v naslednjih korakih:
- v spletni trgovini izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico
- s klikom na ikono košarice (v obliki nakupovalnega vozička) si lahko kadarkoli med nakupom ogledate izdelke v košarici in delni znesek naročila, ki še ne vključuje stroška dostave.
- S klikom na Prikaži košarico napredujete v košarico, kjer lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust, če jo imate, in kliknete UNOVČI KUPON.
- ob zaključku nakupa s klikom na Na blagajno, še enkrat pregledate vsebino nakupovalne košarice v VAŠE NAROČILO. Vsebino nakupovalne košarice pred zaključkom naročila še vedno spremenite s klikom na Košarica.
- po pregledu vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila.
- vpišite svoje podatke označene z zvezdico (ime, priimek, telefonska številka, e-poštni naslov, ulica in hišna številka, poštna številka, kraj in morebitne opombe naročila).
- če mogoče želite dostavo na drug naslov, kot ste ga vpisali zgoraj, izberite možnost Dostavi na drug naslov.
- če želite račun na podjetje, izpolnite polje Naziv podjetja in vnesite ID za DDV.
- če se želite registrirati, označite Ustvarite račun?
- izberite način dostave. Dostava je možna samo znotraj Republike Slovenije.
- izberite način plačila. Odvisno od načina plačila sledite navodilom pri plačevanju.
- preberite Pogoje poslovanja. S kljukico v okenčku Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani se strinjate z navedenimi pogoji poslovanja.
- nakup zaključite s klikom na gumb KUPITE SEDAJ.
Po uspešnem zaključku nakupa se pokaže povzetek naročila. Hkrati kupec prejme potrditev naročila na vneseni elektronski naslov.
PO ODDAJI NAROČILA
Kupoprodajna pogodba med Partner d.o.o. Metlika in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše ePartner naročilo je bilo sprejeto!). Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Partner d.o.o. Metlika ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak bo stranka obveščena.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovina.partner.si in je dostopna kupcu v primeru registracije kupca. Pogodbe se na strani trgovina.partner.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovina.partner.si in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (profilu). Kupec (neregistrirani uporabnik) lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi opravljenim naročilom, ki jo naslovi na elektronski pošti na naslov trgovina@partner.si. Ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi.
Kupec prejme za svoj nakup račun v tiskani obliki, ki je priložen paketu oz. ga izda Partner d.o.o. Metlika v primeru prevzema v poslovalnici.
IZDAJA RAČUNA
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati davčno potrjen račun in ga izročiti kupcu. Partner d.o.o. Metlika izda račun po prejemu kupnine, v tiskani obliki pa posreduje kupcu ob pošiljanju oz. odpremi blaga; v primeru plačila in prevzema v poslovalnici, račun izda trgovina Partner d.o.o. Metlika. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.
ZAVRNITEV NAROČILA
Partner d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne. Prosimo, preberite si tudi poglavje Vračilo blaga!
KOMERCIALNI POGOJI
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko ePartner-ja. Kupec lahko preko ePartner-ja naročeno blago prevzame, pregleda in se o naročenem blagu dodatno informira ter plača kupnino tudi na sedežu podjetja Partner d.o.o. v Metliki. Vse spletne cene so izražene v EUR in vsebujejo DDV.
VELJAVNOST PONUDBE
Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine ePartner.
OBDELAVA NAROČILA
ePartner bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom ob 11. uri in ob 14.30 uri preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure.
PREVZEM IN DOSTAVA
Dobavni rok prične teči drugi delovni dan po prejemu naročila oziroma potrdila o plačilu.
Kupec lahko na lastno željo naročeno blago prevzame na sedežu Partner d.o.o., Cesta bratstva in enotnosti 57, 8330 Metlika v delovnem času trgovine.
Več o dostavi tukaj
GARANCIJA IN POOBLAŠČENI SERVISI
Vsi izdelki v prodaji v ePartner imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. V ePartner se bomo potrudili, da bo uveljavljanje garancije možno ob izpolnitvi naslednjih minimalnih kriterijev: garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, kjer ni to drugače definirano. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno. Garancija preneha veljati pri:
– okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
– če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
– pri spremembah na aparatu
– pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
– pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
– pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
– pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
– pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
Seznam pooblaščenih serviserjev po področjih:
računalniki Lenovo; ITS INTERTRADE, IT STORITVE D.O.O., Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana
računalniki HP, tiskalniki HP, EPSON, CANON; BIROTEHNA d.o.o., Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana-Dobrunje
tiskalniki BROTHER; Trion d.o.o., Brnčičeva 13, 1000 Ljubljana, 01/56 34 060
Ostali pooblaščeni servisi so navedeni v garancijah ali priloženih navodilih.
Garancija velja le pod na garancijskih listih navedenimi pogoji. V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na partner@partner.si
STVARNA NAPAKA*
Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa izdelek pošlje v prodajalno, kjer je bil kupljen. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da prodajalec odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim, brezhibnim ali vrne plačani znesek.
*Stvarna napaka se šteje, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo, ki je opisana v opisu izdelka in v navodilih za uporabo.
VRAČILO BLAGA – PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-mail trgovina@partner.si in nato v roku 14-ih dni po sporočilu izdelek vrne na naslov podjetja (Partner d.o.o. Metlika, Cesta bratstva in enotnosti 57, 8330 Metlika) ali izpolni Obrazec o odstopu od pogodbe in ga skupaj z izdelkom pošlje na zgoraj navedeni naslov podjetja. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca izdelka, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).
V primeru odstopa od pogodbe Partner d. o. o. Metlika nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe potrošniku vrne vsa prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo ePartner pričakujemo vaše sporočilo na naslov trgovina@partner.si.
NAČINI PLAČILA
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:
- Plačilo po predračunu* (predračun boste prejeli po e-pošti). Rok za plačilo predračuna je tri (3) dni. Po poteku roka za plačilo ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
- Plačilo s kreditnimi karticami poteka prek plačilnega sistema Stripe.
- Plačilo prek PayPal ali s kreditnimi karticami prek spletnega sistema PayPal. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
- Plačilo ob osebnem prevzemu v naši trgovini, CBE 57 Metlika
- Plačilo s storitvijo Leanpay – plačilo na obroke:
Pogoji uporabe Leanpay https://app.leanpay.si/terms-of-use
Z Leanpay lahko razdeliš plačilo svojega nakupa na obroke v samo nekaj minutah. Vse kar potrebuješ je mobilni telefon in osebni dokument.Zakaj plačevati na obroke z Leanpay?Brez dokumentacije, brez obiska banke, brez skritih stroškov.
Plačila na do 84 obrokov in 12.000 € (v fizični trgovini)
Fleksibilnost, sam izbereš znesek in število obrokov.
Hipna odločitev o odobritvi nakupa.
Ni letne članarine, ni dodatnih stroškov za vsak obrok.
Pregled nad plačili preko Moj Leanpay spletne aplikacije.
*Naročilo gre v obdelavo po prejemu plačila na transakcijski račun podjetja, zato se dostava zamakne za vsaj en (1) delovni dan.
PLAČILNI POGOJI IN OBROČNI NAKUP
Vse navedene cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost. Plačilni pogoji so odvisni od načina plačila, ki ga izberete pri nakupu.
AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina ePartner je v lasti podjetja Partner d. o. o. Metlika, vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Partner d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na partner@partner.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Partner d.o.o. Metlika si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Partner d. o. o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Partner d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Za vsa dodatna vprašanja oziroma pripombe na pošiljko nas kontaktirajte preko e-pošte trgovina@partner.si ali po telefonu 07 30 63 470.